    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Mon, 22 Jul 2024 20:01:41 +0200
    <v7ehon$lpf$28@news.chmurka.net> <v7glp1$2in$3@news.chmurka.net>
    <v7gugk$tdk$1@news.chmurka.net> <v7gv4u$g2i$2@news.chmurka.net>
    <v7h7ji$tdj$1@news.chmurka.net> <v7h8kk$g2i$3@news.chmurka.net>
    <v7haat$tdk$2@news.chmurka.net> <v7havg$dp6$1@news.chmurka.net>
    <v7hbsd$tdj$2@news.chmurka.net> <v7ipr9$2fmb$1@dont-email.me>
    <v7jhjc$tdk$6@news.chmurka.net>
    <mkqh89i47459.1ks47scwrutzi$.dlg@40tude.net>
    <v7jvnd$tdj$9@news.chmurka.net>
    <lgych8ymms01.1b3v6b2n9425n$.dlg@40tude.net>
    <v7lk0s$5s9$5@news.chmurka.net>
    <1x9t0dozolhpy$.tm3dz0w75z7d$.dlg@40tude.net>
    <v7loqt$5s9$10@news.chmurka.net>
    <2t31fgf35iyd$.1muultfev3d6x.dlg@40tude.net>
    <k...@4...net>
    <v7m1b4$f0a$2@news.chmurka.net>

    W dniu 22.07.2024 o 18:28, Shrek pisze:

    > Jak patrzę to raczej nikt nie przeczyta bez lupy...

    Mój ma nie tyle co naklejkę, co fabrycznie umieszczony pod warstwą
    jakiegoś przezroczystego tworzywa, którym są pokryte całe plecy. Też bez
    lupy nie odczytam, chociaż okularów nie noszę i mam dobry wzrok. Zdrapać
    się tego nie da jak naklejkę, trzeba albo zeszlifować aż do plastiku z
    numerem, więc zmiana tego numeru jest w ten sposób niemożliwa, albo
    zmienić całe plecy, co wiąże się z siłowym rozklejaniem obudowy.
    Podejrzewam, że takie ponowne klejenie będzie widoczne - musiałby się
    ktoś bardzo postarać żeby taką operację zrobić profesjonalnie i bez śladu.
    Więc niech sobie czyta ten numer, jeśli zdoła, ale odblokowanego
    telefonu ode mnie nie dostanie. A jak się uprze, że "może podrobiłem ten
    numer", to już widzę jak uzasadnia swoje "podejrzenia" przed sądem, gdy
    zrobi mi na złość i zabierze mi telefon do "ekspertyzy".

    Pozdrawiam
    Piotr