  • Data: 2024-07-15 08:36:33
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.07.2024 13:13, Monika Głowacka [Łódź] wrote:
    > Poradnik w radio TOK:
    > Jeśli zobaczymy kogoś kto fotografuje, filmuje dzieci na plaży, na łące,
    > nie ważne, czy dzieci są ubrane i niewinnie się bawią, czy robią siusiu
    > czy kupę w krzakach, czy pluskają się w dmuchanym basenie...
    > To za każdym razem dzwonić 112.
    >
    > Nawet jeśli osoba przy nas skasuje te zdjęcia. Takie skasowanie nie
    > rozwiązuje sprawy.

    Przypomniało mi się: w serialu "The Kominsky Method" stary aktor (grany
    przez Michaela Douglasa) siada na ławeczce zamyślony niedaleko placu
    zabaw. Zaniepokojone matki zabierają z huśtawek swoje dzieci. Nieco
    skołowany i rozbawiony krzyczy do nich: "I'm not a pervert, I'm an actor!"

    BTW, kilka dni temu Youtube skasował mi turystyczny filmik z 1995 roku z
    Ałma-Aty, bo dopatrzył się tam dzieci (ubranych). Niektóre po prostu się
    bawiły, inne radośnie pozowały. Filmik załadowałem kilka lat temu i miał
    on kilka tysięcy wyświetleń i setki nostalgicznych komentarzy. Zarzut
    brzmiał "Content that shows minors in compromising positions that may
    lead to unwanted attention, isn't allowed on YouTube." Zastanawiam się
    nad stanem psychicznym cenzorów...