  • Data: 2008-02-07 10:44:47
    Temat: Re: firma a pieczątka
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Feb 2008 00:08:54 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A możesz wyjaśnić, którędy mail (niepodpisany[1]) staje się "pismem"?
    >
    > [1] niepodpisany *skutecznie*, czyli cyfrowo?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Art. 206. § 1. [2] Pisma i zamówienia handlowe składane przez spółkę w
    formie papierowej i elektronicznej, a także informacje na stronach
    internetowych spółki, powinny zawierać:
    1) firmę spółki, jej siedzibę i adres,
    2) oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest dokumentacja
    spółki oraz numer pod którym spółka jest wpisana do rejestru,
    3) numer identyfikacji podatkowej (NIP),
    4) wysokość kapitału zakładowego.

    jak słowo daję nie mam pojęcia czemu to ma służyć, aby informować niemalże
    za każdym razem.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net