  • Data: 2008-02-07 11:21:02
    Temat: Re: firma a pieczątka
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Czyli jak przywala się ją "wot tak", to mogą być słoniki bez
    > REGONu. Ale jak jest przywalana np. na formularzu deklaracji
    > VAT-7 w polu opisanym "podpis podatnika i pieczątka" (sprawdź,
    > jest takie :))
    To ja się może przyczepię tej deklaracji VAT-7. Składam ją od czasu do
    czasu (ostatnio coraz rzadziej, bo kwartalnie) i pieczątkę przystawiałem
    na może 15% składanych druków. Urzędnik w US przyjmował, dawał pieczątkę
    na kopii. Czy za rok-dwa dostanę wezwanie do stawienia się w związku ze
    złożeniem wadliwych deklaracji?? ;-)
    Maciek