eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
  • Data: 2005-07-17 13:45:24
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: vac <s...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Sławek wrote:

    > Przemek R... napiscał(a):

    > Jesteś w błedzie moim zdanie. Zagrożenie jest i to całkiem realne

    ironicznie, to prokurator bedzie musial udowadniac ze milicjanci to byli
    idioci. bo przy nalezycie przeprowadzonej ewakuacji problemow byc nie moze

    > - słabsi zdrowiem zejście na zawał

    Podaj konkretnie kto z obecnych mial "slabe zdrowie" i kto MOGL zejsc na
    zawal w wyniku ewakuacji.

    > - panika i tratujacy się ludzi

    Nie, przy nalezytym wykonywaniu obowiazkow.

    > - haos a niektórzy potrafią to wykorzystać na przykład złodzieje

    haos? A ktory to paragraf? :-P

    > To już sprawa przygotowania naszych służb:)Ale tak czy inaczej
    > zagrożenie również realne :)

    nie. Podrzedny adwokat powinien ladnie rozegrac sprawe. Takich
    dowcipnisiow codzien dzwoni przynajmniej 5. Ale imbecyle policyjne
    wybraly wlasnie ten i w ruch poszly faxy, rzecznicy prasowi i cala
    machina propagandowa zwiazana w modnym wyrazem "terroryzm".

    > Tak, wiec na jakiej podstawie chca op to oksrazyc

    > Ja bym go po prostu zamknął za głupote:) Bo niby co to za żart? Kto się
    > z tego śmiał?

    to prawda.

    > Nie jestem prawnikiem ale sądze, że mu dowalą ile się da (wypadkowa
    > chęci prokuratury i zdolności adwokata) po prostu dla przykładu i ku
    > przestrodze.

    i korupcji dyspozycyjnej sedzi. Przeciez ten zarzut jest absurdalny.