eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
  • Data: 2005-07-18 13:45:28
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ;) mi chodzilo o to ze oskarzenie mogli mu postawic takie od reki, zeby
    > byl aresztowany a w sadze zmienia juz oskarzenie i tyle,

    areszt jst przewidziany w przypadku np matactwa, czy jezeli kara przekracza
    8 lat, tu max mu grozi 3 lata
    oni to podciagneli pod inny art kare naciagneli do lat 10 i tym samym
    nieslusznie zamkneli w areszcie.

    > nie ma takiego przestepstwa jak straszenie policji telefonem, wiec jakos
    > musilei to sklasyfikowac ;)

    jak R.T. juz wspomnial , jest wykroczeniem

    Art. 66. § 1. Kto ze złośliwości lub swawoli, chcąc wywołać niepotrzebną
    czynność fałszywym alarmem, informacją lub innym sposobem, wprowadza w błąd
    instytucję użyteczności publicznej albo inny organ ochrony bezpieczeństwa,
    porządku publicznego lub zdrowia, podlega karze aresztu, ograniczenia
    wolności albo grzywny do 1.500 złotych.

    § 2. Jeżeli wykroczenie spowodowało niepotrzebną czynność, można orzec
    nawiązkę do wysokości 1.000 złotych.

    a z kk to juz napsialem (jako odpowiedz samemu sopbie ) pod co ewentulanie
    mozna podciagnac przy zalozeniu

    ze straszyl wysadzeniem.

    wybrali ta opcje, co nie znaczy ze jej nie
    > zmienia, poradza sobie, nie boj sie

    jestem przeciwnym niszczenia w ten sposob czlowieka. Bez wzgledu co
    zrobil. Bo w tym momencie
    to z prawem nie ma nic wpsolnego i tylko pokazuje do czego zdolni sa nasi
    policnacni, prok i sedziowie.

    Chcialbys by przeciw Tobie zastosowano zasade
    "Dajcie mi czlowieka a ja na niego paragraf znajde?"

    P.