eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
  • Data: 2005-07-19 19:51:31
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-8B6C02.17563119072005@gigaeth-gw
    .news.tpi.pl...
    > A gdyby tu nagle przedszkole, w przyszlosci...

    Stary, w cytacie, który wyciąłeś, było o tym, że sytuacja jest kompletnie
    wydumana, ale tez było trochę o tym, jaka jest "mechanika" wybuchów paniki
    podczas ewakuacji.

    Więc jeśli chcesz się koniecznie napinac, to przedstaw mi rzeczowe
    kontrargumenty. Np. możesz udowodnic teze, że przy dobrze przeprowadzonej
    ewakucji, przez dobrze wyszkolonego człowieka wszystko można przewidzieć.
    Ale jeśli jestes osobą, ktora nigdy nie miała nic wspólnego z takimi
    szkoleniami, to argument "tak jest, bo ja tak uważam" może być za słaby...

    pozdr

    Monika