eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
  • Data: 2005-07-17 09:08:35
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś w błedzie moim zdanie. Zagrożenie jest i to całkiem realne
    > - słabsi zdrowiem zejście na zawał
    > - panika i tratujacy się ludzi
    > - haos a niektórzy potrafią to wykorzystać na przykład złodzieje

    udowodnij ze jest temu zawalowi i innym rzeczom winny ten czlowiek a nie
    osoby ktore wywoaly panike!
    Na tej podstawie to bys mogl kazego zamykac.

    > To już sprawa przygotowania naszych służb:)Ale tak czy inaczej zagrożenie
    > również realne :)

    ale z ich strony, przeciez czlowiek ten nie wyszedl na ulice i krzkanal
    uwgaa bomba!
    tu by mozna bylo dyskutowac , a zadzwonil bezposrednio na policje i ta byla
    by winna ofiar
    w przypadku zle przeprowadzonej ewakuacji.

    > Ja bym go po prostu zamknął za głupote:) Bo niby co to za żart? Kto się z
    > tego śmiał?

    moglabyc tez zemsta na kolegach z pracy, duzo opcji jest mozliwych

    > Nie jestem prawnikiem ale sądze, że mu dowalą ile się da (wypadkowa chęci
    > prokuratury i zdolności adwokata) po prostu dla przykładu i ku
    > przestrodze.

    nie 10 lat i to z art ktory nie ma zwiazku z tym, ... inaczej predzej czy
    pozniej ktos szumu narobi.
    i prawidlowo,

    P.