eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
  • Data: 2005-07-19 19:26:15
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dbie9i$q76$1@inews.gazeta.pl...
    > mysle ze panike wywolalby debilizm osob to sluchajacych (mam nadzieje ze
    > slyszalas keidykowliek dzowek komorkowy{chodzi tu
    > o jakosc,brzmienie},

    A ja myślę, że nigdy nie słyszałeś dzwonka TrueTone odtwarzanego przez dobry
    telefon. Co nie przeszkadza Ci najwyraźniej wypowiadać się na ten temat, z
    zadziwiająca pewnością siebie :D :D :D

    Są to dzwonki, które odtwarzane w porządnym telefonie jakością, brzmieniem,
    w bardzo minimalnym stopniu odbiegają od dźwięku pierwotnego. I myślę, że w
    takim momencie jak ewakuacja metra mógłbyś miec powazne problemy z
    odróznieniem co jest prawdziwym odgłosem eksplozji, a co dzwonkiem do
    telefonu.

    Tak, myślę, że rzeczywiście czas zakończyć tę dyskusję, bo, po pierwsze,
    dyskutujesz nie mając pojęcia o przedmiocie dyskusji a po drugie - zaczynasz
    zbaczać na tematy niewiele mające wspólnego z tematem.

    pozdr

    Monika