eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofalszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia › Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Date: Sun, 17 Jul 2005 10:59:14 +0200

    > daj sobie juz spokuj, skazac i tak by cie skazali,

    nie na podstawie tego art

    a na pewno znaja sie
    > na prawie lepiej niz ty,

    ale co to zmienia ?

    >zmiane kwalifikacji zarzucanego czynu mozna dokonac bez problemu,

    i to sie rozhcodzi w tym watku jakby szanowny kolega niezauwzyl

    > PS ty pierwszy twierdziles, ze "bys udowodnil bezmyslonosc postawionego ci
    > zarzutu", wiec odpowiedzialem ci ze bylbyc polglowkiem gdybys najpier z
    > taka informacja zadzwonil

    msuialbybym nieodpowiedzialny, ( gosc mogl miec inne powody)
    ale nie zmienia to faktu ze

    "moze od kilku milionow ludzi odroznia mnie wlasnie to ze mysle stad ten
    watek."
    a Ty na to
    "jakbys byl myslacy to bys nie wydzwanial z taka informacja na policje,"

    takze dla mnie eot, nie ma sensu ciagnac

    > PS2 gosc jest winny

    nie zarzucajacego mu czynu

    a czy skaza go za to czy tamto to juz mnie wali,
    > przypominam sprawe Ala Capone, ktory poszedl siedziec za przestepstwa
    > skarbowe, a nie za zabujstwa, wymuszenia, porwania itd

    noi co w zwiazku z tym? tamtych mu nie udowodniono (moze za malo doowdow) ,
    za to udowoniono przestepstwa skarbowe
    bowiem je popelnil, a ten gosc nie popelnil tego ktory mu sie zarzuca.

    p.