  • Data: 2006-05-29 13:09:36
    Temat: Re: fałszywe oświadczenia/zeznania
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> napisał(a):

    > Jak nie mieszkasz, to muszą wymeldować.
    i tu się mylisz - wg orzeczenia NSA liczy się zamiar skoncentrowania swoich
    spraw życiowych w danym miejscu, a nie faktyczne miejsce zamieszkania. A ja
    mam zamiar tam mieszkać, w tym celu wyremontowałem mieszkanie. Jednak
    pozbawiono mnie możliwosci mieszkania w nim

    > To może tak - gdzie zwykle śpisz, jak nie jesteś "w robocie", gdzie
    > odbierasz korespondecję oraz gdzie masz swoje rzeczy (ubrania, szafy,
    > TV, książki, dokumenty itepe)?
    cześć moich rzeczy jest w mieszkaniu dziadka, częśc w mieszkaniu, w którym
    mieszka żona

    > Faktury za remont na kogo są?
    na mnie, ale jak pisałem wcześniej - nie będę się z tym bujał po sądach,
    szkoda mi czasu i kasy

    > Nie "posądzenie" a "oskarżenie" (czy może raczej do niego doprowadzenie,
    > bo tak formalnie to oskarża prokurator).
    mniejsza z definicjami, pytanie było, czy mogę złożyć wniosek o ukaranie jej
    za składanie fałszywych oświadczeń/zeznań