  • Data: 2006-05-29 13:13:24
    Temat: Re: fałszywe oświadczenia/zeznania
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@N...gazeta.pl napisał(a):

    > dlaczego mam zapomnieć? ona jeszcze nie składała zeznań, ale pisze o tym we
    > wnioskach do sądu - czy moze sobie ot tak pisać bzdury? tylko dlatego, że są
    > dla niej wygodne?

    Dlatego że pisanie bzdur jest raczej powodem do leczenia się
    psychiatrycznego (przez piszącego), a nie do bezsensownych postępowań
    sądowych. Nie słyszałeś zasady że choremu (psychicznie) trzeba ustępować?
    Pomyśl co osiągniesz przez to że po procesujesz się ze swoją ciotką o
    rzekome zniesławienie? 300 zł w plecy + stres. Warto?

    > złożyłem wniosek do sądu, ale zrezygnowałem po tym, jak dostałem pismo, że
    > najpierw musiałbym opłacić koszty postępowania - to ładnych parę tysiecy, a
    > potem i tak bym tej kasy zapewne nie odzyskał z emerytury dziadka...

    Przeprowadź egzekucję z tego mieszkania, może je nawet przyjmiesz w
    trybie egzekucji.
    Ale do ciebie należy ocena opłacalności takiego rozwiązania.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam