  • Data: 2006-05-29 12:21:53
    Temat: Re: fałszywe oświadczenia/zeznania
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Było jakieś postępowanie w którym ciotka składała zeznania jako świadek?
    > Jeśli tak to wchodziłoby w grę fałszywe zeznanie. W innym wypadku zapomnij.
    > Jeśli masz rachunki na materiały, itp, to lepiej wystąp przeciwko
    > dziadkowi o zwrot kosztów remontu, pewnie to go "skruszy".

    dlaczego mam zapomnieć? ona jeszcze nie składała zeznań, ale pisze o tym we
    wnioskach do sądu - czy moze sobie ot tak pisać bzdury? tylko dlatego, że są
    dla niej wygodne?

    złożyłem wniosek do sądu, ale zrezygnowałem po tym, jak dostałem pismo, że
    najpierw musiałbym opłacić koszty postępowania - to ładnych parę tysiecy, a
    potem i tak bym tej kasy zapewne nie odzyskał z emerytury dziadka...