  • Data: 2006-05-29 12:11:07
    Temat: Re: fałszywe oświadczenia/zeznania
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> szukaj wiadomości tego autora

    p...@W...gazeta.pl wrote:

    > dziadkowi zmienić zamki i mnie wymeldować. Sytuacja jest paradoksalna - chcą
    > mnie wymeldować, bo w tym mieszkaniu nie mieszkam (jestem zawodowym kierowcą,

    Jak nie mieszkasz, to muszą wymeldować.

    > praktycznie nie ma mnie w domu), a nie mieszkam, bo nie mogę - raz, z powodu

    To może tak - gdzie zwykle śpisz, jak nie jesteś "w robocie", gdzie
    odbierasz korespondecję oraz gdzie masz swoje rzeczy (ubrania, szafy,
    TV, książki, dokumenty itepe)?

    > pracy, a dwa - bo zmienili zamki (co ciekawe - dopiero po remoncie) i mnie do

    Faktury za remont na kogo są?

    [ciach]

    > I teraz pytanie - czy moge ciotkę oskarżyc o składanie fałszywych zeznań czy

    A zeznawała jako świadek?

    > oświadczeń? czy raczej pozostaje mi tylko posądzenie jej o zniesławienie?

    Nie "posądzenie" a "oskarżenie" (czy może raczej do niego doprowadzenie,
    bo tak formalnie to oskarża prokurator).