  • Data: 2005-03-03 12:27:10
    Temat: Re: fałszowanie dokumentów - polityka luty 05
    Od: "Melex" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chodzi zapewne o swiadectwo dojrzalosci?
    >
    > 1.nie przedawnilo sie
    > 2.mozna zakwestionowac

    Dziękuję za udział w dyskusji.
    Kiedy w takim razie ulega przedawnieniu posłużenie się takim dokumentem ? 10
    lat od momemntu czego ... bo tak niby wynika z KK.
    Mam wrażenie, że jest to sytuacja podobna do posiadania prawa "lewego", w
    momencie wykrycia traci sie prawo do prowadzenia pojazdów i pewnie jest sprawa
    karna. W przypadku świadectwa zastanawiam mnie fakt posłużenia się nim
    jednorazowo w danym czasie.