  • Data: 2012-06-06 13:45:28
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie na lewo i prawo, a dwóm.

    CO NAJMNIEJ dwóm. I to na tyle blisko siebie, że bawi się w zgadywankę.
    Więc co najmniej na lewo i prawo ;)

    > Nie wiadomo, może nawet nie jednocześnie, a
    > w kolejności.

    Ach, czyli była do niej kolejka? ;->

    > No i jakby stosowała odwieczną zasadę ,,tylko po ślubie'' to by problemu
    > nie miała. Ani ona ani pozywani przez nią.

    Odwieczną??

    ROTFL

    Jesteś albo hipokrytą, albo człowiekiem żałośnie naiwnym i nieświadomym.

    > No zdrowym rozsądkiem jest zachować to na życie małżeńskie.

    Nie, to jest chory fundamentalizm.

    > Jaaasne... Bo to dopiero wychodzi w czasie seksu....

    Tak. Nie wiedziałeś?

    > Tak, zupełnie o tym wcześniej nie wiedząc.

    Skoro mają być cnotliwi aż do nocy poślubnej...