  • Data: 2012-06-06 12:33:11
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2012 09:25, Mark pisze:

    > Alez ja ci wcale nie kaze ograniczac sie do jednego faceta. A miej sobie
    > tylu ilu zechcesz.

    Używasz obraźliwych sformułowań wobec tak żyjącej kobiety.

    > Rozumiem, ze do reszty sie nie odniesiesz bo zabraklo"argumentow"?

    Bo nie ma argumentów w rozmowie na tematy moralne, jeżeli ktoś odrzuca
    typowy model moralny. Jeżeli odrzucimy chrześcijański model etyczny i
    moralny i idziemy w hedonizm, to nie widzę powodów do ograniczania się
    do 1 faceta/kobiety, bo po co?

    Moja etyka opiera się na założeniu, że seks jest intymnym fragmentem
    życia małżeńskiego, złączeniem w jedno dwóch ciał osób, które się
    kochają i ślubowały sobie dozgonną miłość. Jeżeli jednak odrzucasz taki
    model, to nie wiem na czym mam bazować w dalszej rozmowie.

    Skoro rozmowa jest na tematy etyczne, to trzeba mieć jakiś wspólny model
    etyczny. Skoro twój jest odmienny od mojego, to o czym tu rozmawiać. W
    oparciu o nieznane mi przesłanki mówisz, że seks pozamałżeński jest
    wporzo, ale seks pozamałżeński z dwoma już jest skrajnie zły. A ja tego
    nie odbieram i nie czuję tak.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek