  • Data: 2002-08-18 03:14:39
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo Krzysztof <k...@a...mail.ru> wrote:

    > tak to juz jest w usnet.
    > jak komuś nie odpowiada nie musi korzystać. Nie on jeden pisze OT...

    Obowiazkiem grupy jest zwrocenie uwagi na OT. I nie pisz, ze nie bo wtedy W
    OGOLE mogloby nie byc podzialu tematycznego. Jest i nalezy go przestrzegac.
    Z powodu owego trolla jedna z bardziej istotnych grup usenetowych w Polsce
    dorobila sie moderowania. Wlasnie z powodu ODPORNOSCI trolla na prosby
    zaprzestania zasmiecania grupy.

    > Odnoszę wrażenie, że chłopak pełni rolę kozła ofiarnego, jeszcze trochę
    > to cały polski usenet będzie go winił za całe zło tego świata...

    Co ty wypisujesz??? Jakie zlo? Jaki koziol ofiarny? Ja cie prosze, zamiast
    opierac sie na WYOBRAZENIACH przestudiuj dyskusje z udzialem tej osoby.
    Zajrzyj do dejanews. Naprawde. Bo w tej chwili piszesz dziwne rzeczy.

    > to skąd te tasiemcowe wątki?

    Bo bardzo czesto wciska ludziom SZKODLIWY kit. I bardzo czesto TRZEBA to
    prostowac. Ja tego nigdy nie robilem i nie zamierzam ale wiele osob chce i
    chwala im za to. Oczywiscie, z tego biednego, chorego czlowieka duzo osob ma
    ubaw i jest to przykre. Ale trzeba tez pomyslec o ofiarach jego "madrosci".

    > szczerze mówiąc nie lubię się bawić czyimś kosztem i z czyichś
    > problemow.

    Ja tez nie.

    > Pozdrowienia
    > Krzysztof

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

    P.S. Nie piszemy w istocie o jednym trollu. Jest ich tutaj sporo. Na
    przyklad jest gosc ktory atakuje grupowiczow w swiecie realnym, dzwoniac do
    ich pracodawcow i straszac sadami. Jeden z grupowiczow stracil przez niego
    prace. Przy nim troll o ktorym dyskutujemy to lagodny przypadek, ktory od
    biedy mozna scierpiec :-)))