  • Data: 2002-08-18 09:00:17
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Obowiazkiem grupy jest zwrocenie uwagi na OT. I nie pisz, ze nie bo

    Nie piszę. I nie przypisuj mi nie moich wypowiedzi.

    > wtedy W OGOLE mogloby nie byc podzialu tematycznego. Jest i nalezy go
    > przestrzegac. Z powodu owego trolla jedna z bardziej istotnych grup
    > usenetowych w Polsce dorobila sie moderowania. Wlasnie z powodu
    > ODPORNOSCI trolla na prosby zaprzestania zasmiecania grupy.

    I co - masz o to moderowanie pretensje do Experta???
    Trochę dziecinne ...

    Decydując się na pisanie na grupy dyskusyjne, powinieneś sę liczyć także
    z taką sytuacją.

    A gwoli ścisłości - wspomniana przez Ciebie grupa nie dorobiła się
    moderowania z powodu odporności trolla na prośby grupowiczów, a z powodu
    braku odporności _pozostałych grupowiczów_ na działalność trolla. Gdyby
    nikomu to nie przeszkadzało, nie byłaby moderowana.

    > Co ty wypisujesz??? Jakie zlo? Jaki koziol ofiarny? Ja cie prosze,
    > zamiast opierac sie na WYOBRAZENIACH przestudiuj dyskusje z udzialem
    > tej osoby. Zajrzyj do dejanews. Naprawde. Bo w tej chwili piszesz
    > dziwne rzeczy.

    Moim zdaniem pełni rolę kozła ofiarnego. Nie opieram się na
    wyobrażeniach, znam wypowiedzi Jacka z kilku grup i mi wystarczy.
    Nie wiem, co jest dziwnego w terminie "kozioł ofiarny", a zwłaszcza, co
    tak bardzo może w nim dziwić na pl.sci.psychologia?

    > Bo bardzo czesto wciska ludziom SZKODLIWY kit.

    ???
    Nikt im nie każe w ten szkodliwy kit wierzyć.

    > I bardzo czesto TRZEBA
    > to prostowac. Ja tego nigdy nie robilem i nie zamierzam ale wiele
    > osob chce i chwala im za to.

    :-)))

    > Oczywiscie, z tego biednego, chorego
    > czlowieka duzo osob ma ubaw i jest to przykre. Ale trzeba tez
    > pomyslec o ofiarach jego "madrosci".

    Na jakiej podstawie rozpoznajesz u niego chorobę?
    Badałeś go?

    > P.S. Nie piszemy w istocie o jednym trollu. Jest ich tutaj sporo. Na
    > przyklad jest gosc ktory atakuje grupowiczow w swiecie realnym,
    > dzwoniac do ich pracodawcow i straszac sadami. Jeden z grupowiczow
    > stracil przez niego prace. Przy nim troll o ktorym dyskutujemy to
    > lagodny przypadek, ktory od biedy mozna scierpiec :-)))

    Masz dowody na to co piszesz? Czy wierzysz każdemu we wszystko co
    napisze na grupie? Jakoś tak mi się dobrze wiąże z fragmentem o
    "wciskaniu kitu"...

    Przy czym nie twierdzę, że tak nie było.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof