    From: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: expert sam o sobie
    Date: Sat, 17 Aug 2002 17:55:48 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@chello062179023073.chello.pl

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > http://www.raf256.com/abuse - poczytaj to :)

    Zajrzałem... cała strona poświęcona Expertowi...

    Mnie to nie bawi. Raczej dziwi. I szczerze mówiąc, po prostu Ciebie nie
    rozumiem.
    Odnoszę wrażenie, że Twoim życiowym celem jest "zdemaskowanie" Experta i
    upublicznienie wsystkich jego wypowiedzi. I - chyba - wykazanie, że masz
    racje, a on jest chory.

    Skąd to zainteresowanie Expertem? Robisz cały serwis poświęcony "walce"
    z Expertem...
    Większość Twoich wypowiedzi w usenecie dotyczy Experta.

    Skoro już tak się afiszujesz z tą swoją niechecią (nienawiścią? a może
    jednak fascynacją?) do Experta, może zdradzisz, skąd ona się bierze? IMO
    zachowujesz się, jakby Ci co najmniej pół rodziny wymordował.

    Pozdrowienia,
    Krzysztof