  • Data: 2002-08-17 19:44:00
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra wrote:

    > Nie on jeden zrobil taki serwer. Podmiot zainteresowan twojego
    > przedmowcy jest znanym internetowym trollem - okazem modelowym i jest
    > godzien zainteresowania.

    Zainteresowania może i tak. Szyderstwa - IMO nie.

    > Pomijajac, ze napsul krwi i nerwow wielu osobom, byc moze wiele z nich
    > zniechecajac skutecznie w ogole do zagladania na internetowe fora i
    > byc moze odcinajac innych ludzi od ich porad po prostu zasmieca
    > grupy. Nie wiem czy znasz zalosne i chamskie klotnie owego trolla z
    > Vizvarym?

    Nie znam. Używałem różnych czytników, ale każdy ma KF-a do ktorego mozna
    wrzucić osobę, której wypowiedzi mnie nie interesują, nudzą, denerwują.

    > Zazwyczaj umieszcza na grupach kontrowersyjne opinie zmuszajac niejako
    > normalnych ludzi do ich prostowania. Tworzy to ogromne, tasiemcowe
    > watki ktore cale sa poswiecone prostowaniu glupot jakie rzeczony
    > troll emituje.

    Nie on tworzy te wątki. On wysyła pierwszego posta. Resztę dopisują
    inni. I to oni współtworzą te wątki.

    > Przewaznie nie przestrzega opisow grup. Na zwrocenie uwagi reaguje
    > tlumaczeniami, ze poruszony przez niego temat jest jak najbardziej
    > on-topic. Tak jak listy o samochodach na liscie dla rolnikow bo
    > przeciez samochody jezdza po ziemi, nie? To tylko przyklad z glowy.

    tak to juz jest w usnet.
    jak komuś nie odpowiada nie musi korzystać. Nie on jeden pisze OT...

    Odnoszę wrażenie, że chłopak pełni rolę kozła ofiarnego, jeszcze trochę
    to cały polski usenet będzie go winił za całe zło tego świata...

    > Najlepszym lekarstwem jest ignorowanie. Wiekszosc ludzi juz go zna.

    to skąd te tasiemcowe wątki?

    > To chyba niechec polaczona z fasynacja. Ja np. nie czytam co on
    > wypisuje, ale lubie czytac jak ludzie prostuja jego glupoty. Polecam,
    > bo to swietna rozrywka. Styl trolla poznasz od razu - jest nie do
    > podrobienia. No, prawie ;-)

    szczerze mówiąc nie lubię się bawić czyimś kosztem i z czyichś
    problemów.

    Pozdrowienia
    Krzysztof