  • Data: 2003-12-04 18:07:43
    Temat: Re: egzekucja przez komornika
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Szanowni Grupowicze,
    > Jestem wspolwlascicielem nieruchomosci (1/2) bez rozdzialu. Co mi grozi,
    gdy
    > drugiego wspolwlasciciela sciga komornik?
    > Czy moze zlicytowac lub zmusic mnie do sprzedazy mojej czesci?

    Na etapie post. egzekucyjnego nie grozi Ci nic. Egzekucji podlegac bedzie
    tylko czesc ulamkowa nalezaca do dluznika. Natomiast po ewentualnym nabyciu
    tej czesci w drodze licytacji, nabywca moze wystapc z zadaniem wylaczenia
    wspolwlasnosci i jezeli sad uzna ze nie mozna podzielic rzeczy moze przyznac
    ja jednemu wspolwlascicielowi z obowiazkiem splaty drugiego (nie sadze aby
    Twoja nieruchomosc miala nie dac sie podzielic).

    Dan.