  • Data: 2012-01-13 15:44:23
    Temat: Re: e-sąd - definiowanie roszczeń
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-13 16:13, Liwiusz pisze:
    > Nie chce mi się teraz logować do esądu, ale jeśli pozew jest podpisany i
    > opłacony, to afair pojawia się wówczas w "moich sprawach".
    Nie. Najpierw pojawia się w "Pozwach złożonych". W "Moich sprawach"
    pojawił się dzień później i tu moja wątpliwość: czy byli w stanie to tak
    szybko zweryfikować, czy poszło "z automatu"?

    > Pisanie o "wstępnym przejściu" to raczej nadinterpretacja :)
    Chodziło mi raczej o etap, na którym sprawa może zostać
    odrzucona/przeniesiona, z różnych, opisanych przez Ciebie wcześniej
    powodów. Czyli innymi słowy: po czym będzie można się zorientować, że
    sprawa jest "w toku", czyli nawiązano jakąś próbę kontaktu z pozwanym
    itp. A może takie rzeczy nie powinny mnie obchodzić i wystarczy czekać
    na pojawienie się czegoś w "Moich nakazach"? Długo się na to czeka?
    Jestem rozpuszczony przez sklepy internetowe - dziś zamówienie, dziś
    potwierdzenie, jutro realizacja. Myślałem, że z sądem internetowym jest
    tak samo ;-)

    > Ba, nawet wydanie nakazu zapłaty to nie jest żadne przejście, nawet sam
    > sąd pisze, że tam się nakazy (uwaga) generują. Co oznacza, że całkiem
    > możliwe, że nawet nikt tego dokładnie nie czyta :) /choć czasem mam
    > dowody, że czytają, ale nieraz czytają bez zrozumienia ;/
    Ale te nawet wygenerowane nakazy mają chyba jakąś moc prawną? :-)

    Maciek