  • Data: 2008-06-25 15:21:46
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > W praktyce listonosz daje kazdemu kogo zastanie w domu a w okienku na
    > paszport nie odbierzesz bo nie ma adresu :)

    Jeśli chodzi o listonosza, to masz rację, ma możliwość dania każdemu
    dorosłemu w domu.

    A jeśli chodzi o okienko i paszport - to już jest problem pani z
    okienka, że nie zna przepisów obowiązujących w jej zakładzie pracy,
    myślę, że prośba o pomoc kierownika rozwiązałaby problem :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz