  • Data: 2008-06-26 08:01:09
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrng66fir.gov.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Czy w takim razie mogę poprosić abyś napisał to inaczej, w taki sposób
    > by i dla mnie stało się to zrozumiałe?

    popierasz twierdzenie 666 aby sprywatyzowac przedszkola, uniemozliwiajac
    wtedy dzieciom z biedniejszych albo niepelnych rodzin dostep do nich
    666 tak twierdzi, bo uwaza ze to socjalistyczny system, ty jeszcze dodajesz
    do tego patologie, wiec de facto sosujecie odpowiedzialnosc zbiorowa, bo
    skoro ktos lawiruje i nagina prawo, to zlikwidowac to, ale wtedy po dupie
    dostana i ci uczciwi
    panial?

    > Znowu ogólniki a ja przecież miałem na myśli to, że by umożliwić
    > przyjęcie do przedszkola dziecka z rodziny klasyfikowanej jako
    > patologiczna (konkretnie chodzi o rozpad rodziny) trzeba odmówić
    > przyjęcia dziecka z rodziny nie patologicznej.
    > Co jest dowodem na to, że wspiera sie patologię.

    czy ty wogole masz pojecie jakie jest znaczenie slowa patologia, ktorego z
    taka luboscia uzywasz?

    pomoge ci troche, z encykllopedia pwn:
    patologie społeczne, zjawiska społ. zachowania się jednostek i grup oraz
    funkcjonowania instytucji, które pozostają w sprzeczności z wartościami i
    zasadami aktualnie akceptowanymi przez dane społeczeństwo; np.
    przestępczość, narkomania, prostytucja, patologia struktur organizacyjnych
    (np. kliki, nepotyzm, niekompetencja).

    rodzina niepelna nie musi byc rodzina patologiczna, wdowa samotnie
    wychowujaca dziecko, tez nia nie jest, konkubinat tez nie jest patologia, no
    chyba ze jestes wyznawca tadka z torunia
    powiem wiecej, dzieci z rodzin patologicznych raczej ciezko szukac w
    zlobkach czy przedszkolach, bo po pierwsze, trzeba za nie zaplacic, a po
    drugie rodziny patologiczne przewaznie sa niepracujace, wiec nie maja dzieci
    w tych przybytkach

    jak juz przyswoisz znaczenie tego slowa, to napisz jeszcze raz o co ci tak
    naprawde chodzi