  • Data: 2008-06-26 06:59:40
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    >> Co masz na mysli?

    > dokladnie to co napisalem

    Czy w takim razie mogę poprosić abyś napisał to inaczej, w taki sposób
    by i dla mnie stało się to zrozumiałe?

    > wiec zabiera, i to w ogromnych ilosciach, tylko z tym dawaniem, tak jakos
    > kiepsko wychodzi

    Znowu ogólniki a ja przecież miałem na myśli to, że by umożliwić
    przyjęcie do przedszkola dziecka z rodziny klasyfikowanej jako
    patologiczna (konkretnie chodzi o rozpad rodziny) trzeba odmówić
    przyjęcia dziecka z rodziny nie patologicznej.
    Co jest dowodem na to, że wspiera sie patologię.

    j.