  • Data: 2007-09-10 16:07:15
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zuk <z...@g...net> napisał(a):

    > Co to jest,
    Wolny kraj Rzeczpospolita Polska, pytanie tudzież rozmowa nie jest
    zakazana.

    > przestępca [..] za jazdę np 140km/h w miejscu gdzie było 70km/h
    W naszym kraju to nie jest przestępstwo, ale wykroczenie.

    > żadnej dyskusji, a za zbędne słowo jeszcze stówa ekstra.
    Wkrótce wybory. Stań, jeśli możesz, wybierz swoich przedstawicieli,
    a za ich posrednictwem zmień obowiązujące prawo na inne
    (wzór-> sąsiad ze wschódu ;-/). Mam nadzieję, że ci się nie uda.

    --
    Artur