    From: lakis <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dylemat: gdzie szukać pomocy
    Date: Fri, 12 Sep 2008 14:07:05 -0700 (PDT)

    On 12 Wrz, 20:20, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:d6df35c2-e484-41d1-9cb1-1bbfca9e4cda@
    k13g2000hse.googlegroups.com...

    > A nie najprościej zacząć od samego OFE? Oczywiście można przy okazji
    > powiadomić o tym straż ogniową i pogotowie energetyczne, ale nie
    > podejrzewam, by to przyspieszyło działania. Zwłaszcza, jeśli żona nie
    > wybiera się na emeryturę w ciągu kilku najbliższych tygodni, to w sumie na
    > jakiejś mega prędkości nie powinno jej zależeć.

    masz racje, ze straz ogniowa moze nie jest potrzebna ale poniewaz
    chciala moja zona zmienic OFE to jej powidziano, ze do nowego przejdą
    jedyniw pieniądze z tego po zmianie nazwiska. Tym samym wczesniejsze
    pieniądze będą pracowały w obecnym OFE tylko dla kogo, a jeśli tak to
    czy otrzymywac będzie wypłatę świadczenia z dwóch OFE czy to Obecne
    zostawi sobie pieniądze do własnej dyspozycji.