  • Data: 2009-06-11 21:01:08
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: "raBi" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h0rm6i$64o$1@news.onet.pl...

    > Jasne. Następnym razem nauczę się na pamięć całego kodeksu cywilnego, bo
    > druga strona ma święte prawo przemilczeć niewygodne dla siebie informacje.
    > Z reguły wiem, co podpisuję. Trudno jednak, bym nie będąc świadomym
    > istnienia jakichś spraw, dopytywał się o nie albo szukał na ich temat
    > informacji.

    Hej
    a czytałeś OWU do swoich polis?
    w całym wątku powtarzasz, że nikt Cię o skutkach podwójnego ubezpieczenia
    nie poinformował, a może wystarczyło uważnie przeczytać OWU?
    W którymś z postów wymieniasz TU gdzie masz zawarte polisy - PZU i Allianz.
    Nie wiem co prawda z jakich konkretnych produktów korzystasz, ale otwierając
    w necie pierwsze z brzegu OWU domu/mieszkania w PZU jeden z paragrafów
    zawiera żywcem z KC przepisany przepis, który już wcześniej ktoś Ci ślicznie
    zacytował.
    Z kolei w OWU Allianz, które też na chybił-trafił otworzyłam jest zapis o
    tym, że ubezpieczający i ubezpieczony ma obowiązek poinformowania o zawarciu
    z innym ubezpieczycielem umowy na te same zdarzenia, podając dane tego
    drugiego ubezpieczyciela i sumę ubezpieczenia...

    Z pewnością zawierając obie polisy podpisałeś oświadczenie, że z OWU się
    zapoznałeś.
    Zapoznałeś się?

    pozdrawiam
    raB