    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    <1...@4...net>
    <CjUXL.2849436$Z549.2273919@fx15.ams1>
    <1...@4...net>
    <Cq2YL.916510$ttZe.368086@fx06.ams1>
    <u0r3vr$fpf$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <nibYL.3076436$%ng4.2092183@fx09.ams1>
    <u0rs3o$i4o$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <64318fc0$0$13073$65785112@news.neostrada.pl>
    <WNmYL.1508314$PyXe.997701@fx08.ams1>
    <h...@4...net>
    <QQoYL.93161$z1hf.68382@fx05.ams1>
    <1gkz4ql40arz2$.1ctafyyiqje6q.dlg@40tude.net>
    Date: Mon, 10 Apr 2023 00:02:38 GMT

    On 2023-04-09, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko zauważ - ja proponuję to wyjaśnic w ramach śledztwa,
    > sie wysłucha wyjaśnień podejrzanego i umorzy, jak sensowne,
    > a jemu sie od razu nie chce robic.

    Nie wiem ile tego jest, podejrzewam, że dużo. Szrek twierdzi, że policja
    się opierdala. Ja co prawda nie twierdzę, że nie, ale coś mi się wydaje,
    że jakby próbowali wyjaśniac w ramach oficjalnego śledztwa każde tego
    typu zgłoszenie to by nic innego nie robili i dostawali zjeby, że nie
    pilnują porządku na ulicach.

    Rzecz sprowadza się tez do pytania, jak bardzo wyjaśniać. Jak nic nie
    robią z dowolną taką sprawą to też jasne, że nie do końca ok.

    > No chyba, że matce dziecko zmarło, to mu sie chce.

    Bo to inny kaliber.

    > Jego podejscie mi sie podoba w stosunku do oskarżen o gwałt czy
    > molestowanie - bo po co chłopa stresować czy zamykać, jak baba
    > kłamliwe oskarżenia rzuca, z zemsty czesto.

    Jak to idzie po takim szablonie jak sugerujesz że idzie w przypadku
    domniemanych oszustw to mi się nie podoba. Chyba, że to miał być
    sarkazm.

    > Tylko gwałtami to oni się już nie zajmują.

    > RODO nich nie dotyczy. Niby zgłoszenie było, to można, a nawet trzeba
    > wpisac, potem starannie analizowali aby umorzyc ... to chyba
    > wypadaloby skasowac w niedługim czasie ....

    Jakoś by się to dało zrobić. Pytanie dlaczego nikt nic z tym
    najwyraźniej nie robi tylko polega na zgłoszeniach platform jak allegro.

    --
    Marcin