eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodwa etaty a informowanie pracodawcy › Re: dwa etaty a informowanie pracodawcy
  • Data: 2008-09-01 20:20:10
    Temat: Re: dwa etaty a informowanie pracodawcy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    cef w <news:g9hhes$h0v$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > 'Tom N' wrote:

    >>> przeczytaj jednak ustawę.
    >> A coś bliżej będziesz łaskaw?

    > Tak bliżej, to rozdział o zasadach pobierania
    > zaliczek przez płatników - w szczególnosci oswiadczenia pracownikow
    > dotyczące ograniczenia zaliczek o tę kwotę 1/12 tzw kwoty wolnej.

    Ale tam nie ma nic związanego z tym co witek pisał

    <q>
    > gdzies z ustawy podatkowej wynika, ze powinienes pracodawce poinformowac
    > o fakcie przekroczenia skali podatkowej, tak aby mogl naliczac
    > prawidlowe zaliczki na podatek
    </q>

    i co zostawił w cytacie, odsyłając następnie do ustawy

    <q>
    > Nie - w ustawie o PIT każdy pracodawca liczy skalę tylko według tego co
    > sam zapłacił. Sumowanie (i ewentualny wyższy próg) wychodzi dopiero przy
    > rozliczeniu rocznym.
    </q>

    Więc jeżeli wpierw pisze, że "gdzieś z ustawy", a następnie już bez
    ogródek odsyła do ustawy, to rozumiem, że właśnie przeczytał i znalazł
    odpowiedni zapis -- ja go nie mogę znaleźć i dlatego się dopytuję.

    A to o czym piszesz, to działa w druga stronę -- nie złożył
    oświadczenia, to płatnik nie może pomniejszać zaliczki


    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.09.08 20:41 cef
  • 01.09.08 20:58 Tom N
  • 01.09.08 21:08 cef
  • 02.09.08 07:08 jureq

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1