  • Data: 2008-09-01 20:58:27
    Temat: Re: dwa etaty a informowanie pracodawcy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    cef w <news:g9hk3s$o4p$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Ja myślę, że go odesłał do ustawy w sensie ogólnym
    > ustalania zaliczek - bo to co zapodał jureq to nie jest w zgodzie z ustawa-

    Z którym artykułem, bo już przestaję rozumieć kompletnie, zwłaszcza,
    że cytujecie co innego a odpowiadacie na co innego.

    jureq napisał, że w ustawie o PIT każdy pracodawca liczy skalę tylko
    według tego co sam zapłacił. Sumowanie (i ewentualny wyższy próg)
    wychodzi dopiero przy rozliczeniu rocznym.

    Co w tym zdaniu jest fałszywe?

    > jest to raczej kwestia prostowania faktów - większość pracodawców
    > nie pyta się pracownika i liczy mu mniejsze zaliczki

    I to właśnie jest niezgodne z ustawą, choć szczerze wątpię, że nie
    mają kwitu od pracownika, który to podpisał wszystko, co mu pani Basia
    z księgowości do podpisania dała.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]