eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodwa etaty a informowanie pracodawcyRe: dwa etaty a informowanie pracodawcy
  • Data: 2008-09-02 07:08:38
    Temat: Re: dwa etaty a informowanie pracodawcy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 01 Sep 2008 21:55:42 +0200, cef napisał(a):

    > Tak bliżej, to rozdział o zasadach pobierania
    > zaliczek przez płatników - w szczególnosci oswiadczenia pracownikow
    > dotyczące ograniczenia zaliczek o tę kwotę 1/12 tzw kwoty wolnej.

    W tym wypadku wystarczy, że nie nakaże drugiemu pracodawcy odliczania
    "kwoty wolnej" - nie musi nawet podawać przyczyny takiej decyzji. Pierwszy
    pracodawca nie musi z tego powodu nic wiedzieć o istnieniu drugiego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1