  • Data: 2004-11-07 22:29:56
    Temat: Re: dupek Leszek
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 20:55:21 +0100, Karzel Reakcji <k...@r...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

    > tam

    > Leszek, idioto prawniczy czy to tam u was w Poznaniu by?a ta mafia w
    > policji? Twój tatu? by? zamieszany, czy ty osobi?cie? Mamusia kupi?a ci
    > po??czonko kablowe?

    Wiesz co, Commandante? Najwspanialszą rzeczą jaką przyniósł ze sobą
    internet jest mozliwosć swobodnej wypowiedzi. Dzięki niemu mogą istnieć
    między innymi grupy dyskusyjne na których każdy może wyrażać swoje
    poglądy. Ale istnieje jeszcze coś takiego jak kultura wypowiedzi, bo
    wolnośc słowa nie oznacza jego dowolności.

    Masz określone poglądy - wolno ci, wolno ci je też wyrażać, bo na tym
    polega wolność słowa, ale ty tej wolności naduzywasz. Zachowujesz się
    niekulturalnie i chamsko, balansując na granicy prawa, a czasami nawet tę
    granicę przekraczając. Rozumiem, że prawo ci się nie podoba i chciałbyś
    aby było inne, ale jak mówił Piotr Wielki: "Złe prawo można zmienić, ale
    należy go przestrzegać". Pamiętaj, że w sieci nie jesteś do końca
    anonimowy i mozliwe, że kiedyś będziesz musiał odpowiedzieć za swoje
    słowa. Bo wolnośc słowa to także odpowiedzialność za to co się mówi.

    Jaki masz cel w sianiu zamętu na tej grupie, w obrażaniu tych co chcą
    pomóc , we wprowadzaniu pytających w błąd, propagowaniu przemocy? Czyżby
    cię to bawiło? Czyżbyś miał za dużo wolnego czasu? Nie wiem ile masz lat,
    i w zasadzie nie ma to znaczenia, bo dorosłym nie staje się po
    zdmuchnięciu odpowiedniej liczby świeczek na torcie. Na to miano trzeba
    zasłużyć. Z twojego zachowania wnioskuję że jesteś niczym więcej jak
    rozwydrzonym dzieciakiem, i tak też będe cię traktował.

    Możesz teraz na mnie nabluzgać, powiązać mnie z aferami gospodarczymi z
    poprzednich 10 lat, żydokomunomasońskim spiskiem, i z czymkolwiek jeszcze
    chcesz. To tylko potwierdzi prawidłowość mojej opinii na temat Twojej
    osoby. To tyle na dzisiaj. Dobranoc.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!