  • Data: 2004-11-08 18:49:47
    Temat: Re: dupek Leszek
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 14:27:00 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Mon, 08 Nov 2004 14:17:19 +0100, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

    > Sprawa jest już dawno u operatora który zapewnił mnie o interwencji.
    > Jak
    > chcesz coś od siebie dodać to a...@t...pl i powołaj sie na
    > sprawę ID: 315719 operator już przekazał że udostępni dane osobowe tej
    > osoby ogranom upoważnionym na stosowane wezwanie.

    Na razie się powstrzymam od działania, znieważenie jest ścigane z
    oskarzenia prywatnego, a ja jak narazie mam kilka ważniejszych rzeczy do
    zrobienia i nie mam czasu na ściganie po kraju dzieciaka, który dorwał się
    do netu i popisał się swym ubogim językiem. Ale nie wyluczam że jeśli
    dzieciak posunie się za daleko zrobię to co nalezy zrobić.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!