eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodroga hamowaniaRe: droga hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: droga hamowania
    Date: Wed, 14 Jul 2004 19:26:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <cd3rq5$hrv$2@inews.gazeta.pl>
    References: <ccucde$2iv7$1@mamut1.aster.pl> <o...@p...interia.pl>
    <X...@1...110.122.97>
    <ccusc1$182e$1@mamut.aster.pl> <ccuso2$f4c$1@news.onet.pl>
    <ccusun$2vkr$1@mamut1.aster.pl> <cd0mcu$bkn$2@news.onet.pl>
    <cd2l0g$gjc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqb5.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1089827462 18303 83.29.69.5 (14 Jul 2004 17:51:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jul 2004 17:51:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:227002
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cd2l0g$gjc$1@inews.gazeta.pl...

    > > Gorące brawa dla eksperta. A na czyją to było korzyść? Bo raczej nie
    > > kierującego, chyba, że ekspert próbował dowieść w ten sposób, że gość
    jechał
    > > tak szybko, że nie mógł zareagować na zagrożenie. No ale to raczej
    > > doprowadzi do wniosku, że jechał za szybko. Co to za ekspert? Bo raczej
    bym
    > > go omijał. A co do sprawy, to złożyć wniosek dowodowy o powołanie
    > > "normalnego" biegłego, który obliczy to bez czynienia takich "korzyści".
    >
    > Hej, a jak jest inaczej. Jeżeli zakładasz drogę w ruchu dla uproszczenia
    > jednostajnie opóźnionym na 27 m, to im wyższa prędkość końcowa to tym
    > wyższa prędkość początkowa. Ekspert" zakładając Vk=0 przyjmuje
    > najkorzystniejszy dla kierującego wariant czyli taki, jaki zakłada jak
    > najmniejszą Vp.

    Faktycznie, coś mnie się pokiełbasiło. Bezsprzecznie masz rację. Odszczekuję
    i przepraszam anonimowego dla mnie biegłego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1