  • Data: 2008-01-18 07:18:38
    Temat: Re: dopisanie wspolmalzonka do dowodu rejestracyjnego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PJ wrote:
    > Witam
    >
    > jak przeprowadzic legalnie taka operacje ? potrzebna mi aktualna
    > informacja, zgodna z obecnie obowiazujacymi przepisami, rozwiazanie
    > zaproponowane przez WK UM Szczecin jest nieco humorystyczne:
    >
    > "Nie ma takiej możliwości wprost. Można to obejść kolejnymi umowami
    > ( każda zgłoszona w US) np. Pan sprzedaje (daruje)samochód sąsiadowi,
    > bratu itp, a ta osoba sprzedaje (daruje) panu i pana żonie."
    >
    > watek rozpoczety na: pl.misc.samochody
    >
    > ostatnia odpowiedz z UM:
    >
    > Zgodnie z opinią naszego radcy prawnego przepis art 35 k.r.o zakazuje
> [...]

    zaraz, to albo samochód jest twój, np. sprzed ślubu i wówczas masz prawo
    rozporządzać nim samodzielnie, np. poprzez podarowanie żonie "kawałka"
    za 1000 zł. Wówczas będzie wspólny i żonę dopisać muszą.
    albo jest wasz wspólny i wówczas ty samodzielnie rozporządzać nim nie
    możez, ale wówczas na podstawie krio dopisać żonę muszą, przecież
    samochód jest wspólny jak ichniejszy prawnik twierdzi.