  • Data: 2005-04-05 00:03:04
    Temat: Re: dokumenty potwierdzajace uzyskanie tytułu magistra.... ???
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > Czy to wynika z ustawy?
    >
    > Moim zdaniem magistrem się jest przez to, się obroniło pracę magisterską
    > a nie przez to, że się ma dyplom.

    Zaczynasz dyskusję pod tytułem, czy kierowca bez prawa jazdy przy sobie
    posiada uprawnienia do kierowania pojazdem.
    Odpowiedź brzmi: tak posiada, a mandat jest za brak prawa jazdy, a nie
    za brak uprawnien.

    Magistrem się jest w momencie uscisku dłoni prezesa po zdanym
    egzaminie/obronieniu pracy.

    Natomiast jedynym dokumentem potwierdzającym posiadanie tytułu magistra
    jest dyplom.
    Dowodzenie, które przedstawiłeś jest poprawne i może służyć do tego,
    żeby....
    uzyskać dyplom magistra, jeżeli z jakichś powodów uczelnia twierdzi, że
    ci się on nie należy.

    A wracając do tematu.
    Będziesz miał dyplom i go pokażesz to dostaniesz podwyżkę.
    Samo posiadanie tytułu podwyżki nie daje.
    Podwyżkę daję udowodnienie posiadania tytułu poprzez okazanie dyplomu.