  • Data: 2009-04-17 12:16:41
    Temat: Re: dodatkowa działalność w trakcie trwania stosunku pracy?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patryk Włos pisze:

    > I pracodawca nie ma wnikać, co szczegółowo robi pracownik i z kim po
    > pracy. Istotne jest tylko to, czego robić *nie ma*, bo to niebezpieczne,
    > bo to go później rozkojarza w godzinach pracy, bo jest później
    > przemęczony itd.

    Ja także, jako pracownik, mam prawo żądać od pracodawcy aby nie
    podejmował określonych działań, zachowań i czynności? W końcu nie
    powinien pić wieczorem, nie powinien palić, powinien prowadzić zdrowy
    tryb życia - jego dobre zdrowie to podstawa dobrego funkcjonowania firmy.

    Nie, nawet mi się komentować nie chce. :(

    --
    spp