  • Data: 2008-11-21 12:38:13
    Temat: Re: do pobrania za opłatą
    Od: "Kazik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    news:iqbiv5-l9t.ln1@ziutka.router...

    > Jeśli te aforyzmy i cytaty mają cechy utworu to już naruszyłeś poprzez ich
    > publikację.

    Są to typowe aforyzmy - jedno, dwa zdania, każdy podpisany
    nazwiskiem autora, niektóre także z podaniem utworu, z którego
    pochodzą.

    > Gazety mogą to w pewnym zakresie robić. Antologie też rządzą się pewnymi
    > prawami (kontekstowego cytatu). U Ciebie raczej tego nie ma, więc
    > potencjalnie może się przytrafić problem.

    Antologie zawierają z reguły cytaty związane z pewnymi tematami,
    tak samo jest u mnie, aforyzmy są pogrupowane w kategorie, więc
    wydaje mi się, że sytuacja jest podobna, tylko nośnik informacji
    jest inny - plik elektroniczny, a nie papier.