  • Data: 2008-04-05 20:54:16
    Temat: Re: do obrońców złodziei
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > To środowisko nie da sobie rady. Myślący normalnie ochroniarz nie będzie
    > za 5 zł/h pracował. Cała reszta jest pochodną tego stanu rzeczy.

    Mało mnie to interesuje.

    Nikt ich do tej konkretnej roboty nie zmusza. Jak chcą szacunku - niech
    piętnują czarne owce.

    [ciach]

    > Przyznam, ze nie znam sytuacji, gdy nie ma tam monitoringu. To otwierało
    > by drogę do wielu insynuacji ze strony zatrzymanych.

    Ha! Jak sędzia uczciwy i myślący - jasne. Ale różnie bywa...

    Przy okazji - jak oceniłbyś argumentację (sądu!), że "żadnych
    nieprawidłowości nie było, bo na pewno ktoś postronny by zareagował", hmm?