  • Data: 2008-04-05 22:14:43
    Temat: Re: do obrońców złodziei
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Poniekąd masz rację. Już o tym wiele razy pisałem, że wszelkiej maści
    > ochroniarze nie zdają sobie sprawy, że swoim bezprawnym działaniem
    > otwierają drogę do obrony koniecznej. Przeważnie wykorzystują przewagę

    Jedno jest pewne: w przyszłości każdy, który nadmiernie się zbliży,
    zostanie ostrzeżony i w razie braku skuteczności ostrzeżenia -
    unieszkodliwiony. Tak czy inaczej. Niektóre ustawy mają przydatne luki ;->

    I takie podejście zalecałbym wszystkim - może w ten sposób selekcja
    naturalna pozostawiłaby tylko tych ochroniarzy, którzy przestrzegają
    prawa - nawet jeśli omyłkowo uznają kogoś za łamiącego to prawo.