  • Data: 2006-05-31 15:38:53
    Temat: Re: (dlugawe) prawo lokalowe + darowizna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fLiPeR [###f...@w...pl.###] napisał:

    > 1. pytanie jednak czy ma jakiekolwiek prawo do odebrania nam tego
    > mieszkania lub "swojej" polowy darowanej mnie?

    Nie. choćby z tego powodu, że darował je Wam nieżyjący dziadek. Nawet
    on miałby poważne problemy.

    > 2. inne pytanie - jak my możemy ja stamtąd wykurzyć i czy to się w
    ogóle
    > da (nie kupując jej nowego w zamian tylko np. do domu starców)

    To już jest kłopot. O ile sama nie wyrazi zgody, to ciężko to w
    praktyce widzę.

    > 3. czy jest możliwe w przypadku awantur dzwonić po policje /
    pogotowie
    > żeby ja w atakach furii z obawy na bezpieczeństwo nasze i dziecka
    jakoś
    > zabrali do szpitala czy gdzieś póki się nie uspokoi?

    Jak najbardziej tak. Co więcej, po kilku takich awanturach możecie
    złożyć zawiadomienie o znęcaniu się - art. 207 kk. Tylko co to da tak
    naprawdę? Natomiast spokojnie możesz jako właściciel mieszkania
    zameldować w nim żonę i dzieci, a babcia nie ma nic do tego.

    Generalnie macie ciężki orzech do zgryzienia.