    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dług
    Date: Tue, 19 Sep 2006 08:16:45 -0500
    <op.tfzcwpvgwe398m@jerzy> <eehav1$pr8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eehhlf$17q$1@news.dialog.net.pl>
    <450c5ca1$0$17963$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eehs81$8h4$1@news.dialog.net.pl>
    <450c6c75$0$17952$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eehvln$oj8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <450cfc62$0$17969$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <eej51a$8h4$3@news.dialog.net.pl>
    <450d8e5e$0$17944$f69f905@mamut2.aster.pl> <450dc0b8$1@news.home.net.pl>
    <450db7f1$0$17943$f69f905@mamut2.aster.pl> <450dd1ac$1@news.home.net.pl>
    <450dcb9c$0$17949$f69f905@mamut2.aster.pl> <450de64c$1@news.home.net.pl>
    <eeks08$cli$2@inews.gazeta.pl> <1...@n...lechistan.com>
    <eel5ci$occ$2@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@n...lechistan.com> <eenauk$lbj$2@inews.gazeta.pl>
    <e...@n...lechistan.com> <eenh8f$1ek$4@inews.gazeta.pl>
    <g...@n...lechistan.com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mechanizmy meldowania/wymeldowania w hotelach są akurat nieco inne -
    > meldunek jest "na miejscu". Głupio by było latać z każdym gościem do
    > urzędu :)
    >
    > Więc meldowanie/wymeldowanie jest na bieżąco.

    O tym własnie mówię.
    Z tym, że jeżeli komornik wie, że w pokoju hotelowym jakieś rzeczy mogły
    pozostać to i tak do tego pokoju wejdzie.

    > W przypadku mieszkań prywatnych trzeba by latać po urzędach, a - o ile
    > kiedykolwiek byłeś w takim urzędzie - wiesz, że regularnie bywają w nich
    > kolejki i zasadniczo tylko jeden dzień w tygodniu działają nieco dłużej,
    > niż standardowe godziny pracy etatowców.
    >
    > IMHO całkowicie wystarczającym "papierem" byłby akt kupna-sprzedaży
    > (jeśli ktoś kupił mieszkanie dłużnika) albo np. wypowiedzenie umowy najmu.

    Oczywiście. Normlany komornik nie będzie latał po cudzych mieszkaniach
    jak mu jakkolwiek uprawdpodobnisz, że dłużnika tam już nie ma.
    Ale posłać na drzewo się go nie da, jak sam nie będzie chciał tam wejść.

    > Nie, bo akurat gdyby mi się trafiło przebywać hotelu, najcenniejszymi
    > ruchomościami byłby mój telefon oraz komputer. Jedno i drugie byłoby w
    > moim przypadku wyłączone od zajęcia na powyższej podstawie :)

    Zgadzam się. Nigdy nie twierdziłem, że nie.