  • Data: 2006-09-19 17:10:26
    Temat: Re: dług
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Zostały uznane przez prawników za bezzasadne".
    >
    > Jakby to był wyrok sądowy, to normalny człowiek napisałby "zostały
    > uznane przez sąd za bezzasadne".

    A gdzie ja napisałem o wyroku sądowym?

    Ok, żebys nie snuł dalej swoich domysłów i teorii napiszę. Otóż miałem
    międzyinnymi sytuację, że klient po "oskarżeniu" mnie o złamanie tajemnicy
    bankowej, chciał mnie skarżyć i _jego_ prawnik uznał, że jego skarga byłaby
    w sądzie bezzasadna. Mało tego, rozmowa ze swoim prawnikiem, spowodowała, że
    klient zaczął ze mną normalnie rozmawiać, spłacać a sprawę opowiedział mi za
    którymś razem przy towarzyskiej kawce po spłaceniu zaległości.

    > Nikt z moich znajomych od lat nie trafił w "totka" więcej jak czwórkę.
    >
    > Sugerowałbyś, że gry są ustawiane?

    Znajomych nie, ale ludzie wygrywają.

    > Grożenie procesem karnym za odmowę spłacania w nierealnym tempie.

    To nie podpada pod groźby karalne.

    A potem jeszcze zwyzywał mnie, skurwysyn jeden,
    > od pijaków i ćpunów - a ja jestem abstynentem.

    To też nie jest groźba karalna, ale owszem, podpada pod inny paragraf.