  • Data: 2006-09-19 00:34:53
    Temat: Re: dług
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > A nie może wejść?

    Jeśli pokój jest aktualnie we władaniu dłużnika - owszem. Ale jeśli
    dłużnik przed paroma minutami się wyprowadził, to już raczej nie, nie
    uważasz?

    > Oczywiście żaden komornik nie będzie zajmował sprzętu hotelowego, bo
    > idiotą nie jest. Ale resztę może wynieść jak najbardziej.

    Nie. Są pewne ograniczenia. Np. gdybym był dłużnikiem ściganym przez
    komornika, to np. mojego komputera, który wożę ze sobie, nie mógłby
    zająć, bo to moje narzędzie pracy wykonywanej osobiście.