  • Data: 2006-09-18 21:39:29
    Temat: Re: dług
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-09-18 23:34, osobnik Arapaho stwierdził, iż:
    > Żebyś wiedział, jesteś bardzo głupi. Pokaż mi w którym miejscu napisałem, że
    > informuję rodzica o zaległości????

    Coś jeszcze, Panie Wszechmądry?

    > Prawie w każdym poście powtarzam z uporem
    > maniaka:
    > Pracownik przychodzi, pyta o Ciebie.
    > Ojciec odpowiada, że Ciebie niema.
    > Pracownik się przedstawia i pyta, czy osoba z którą obecnie rozmawia jest
    > ojcem, ten potwierdza. Pracownik mówi, że jest pracownikiem Banku X i prosi
    > aby syn się z nim skontaktował telefonicznie, przy czym pozostawia swój
    > numer telefonu.

    Z pewnością tak właśnie tutaj napisałeś:

    Jakbyś miał problem ze znalezieniem:
    "- Dzien dobry, pan Iksińki?
    - Nie, niema go w domu,
    - Moje nazwisko, Zetciński, pan jest moze ojcem?
    - Tak
    - Jestem pracownikiem firmy XXX, Syn ma zaległości w banku, proszę mu
    przekazać, aby się ze mną skonaktował, chcielibysmy wyjaśnić sprawę i
    ewentualnie doradzić lub pomóc, jak z tej sytuacji wybrnąć....."

    Nadal nie wiesz o co chodzi?
    "Jestem pracownikiem firmy XXX, _Syn_ma_zaległości_w_banku"

    Chyba bardziej wyeksponować się tego nie da.

    > Proponuję odświeżyć sobie cały wątek, bo tak to od samego początku

    Właśnie, ja też proponuję.

    > przedstawiałem i dalej twierdzę, że nie jest to poinformowanie w jakikolwiek
    > sposób osoby z którą rozmawiałem o tym, czy masz konto w tym banku, czy masz
    > zaległości i w jakiej wysokości.

    Tak, widać to w cytacie, Panie Wszechmądry.

    > W związku z tym, niema tu mowy o
    > jakimkolwiek łamaniu ustawy o tajemnicy bankowej.

    O, jest, jest. Jak powiesz komuś, że jesteś z banku Z i ja mam tam
    zaległość, to łamiesz ją.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl