  • Data: 2006-09-18 23:26:47
    Temat: Re: dług
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho wrote:

    > Po pierwsze, nikt tej korespondencji nie otwiera a głównie tego dotyczy
    > tajemnica korespondencji, po drugie, w ten sposób również ujawnia swojej
    > rodzinie, która wyciągnie tą korespondencje ze skrzynki, z usług jakiego
    > banku korzysta.

    Ale wyrażając zgodę na przesyłanie korespondencji na dany adres zdaję
    sobie sprawę, że do skrzynki mają dostęp inne osoby.
    Na łażenie mi jakiś zasrańców po mieszkaniach zgody nie wyraziłem
    zakładając tam konto.
    Szczególnie gdy korespondencja jest wysyłana na adres korepsondencyjny,
    a nie zameldowania.
    Zresztą mam taką zasadę, że jak ktoś się na wizytę ze mną nie umawiał,
    to nawet drzwi nie otwieram jak dzwonek dzwoni.