  • Data: 2006-09-18 22:06:08
    Temat: Re: dług
    Od: "Arapaho" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakbyś miał problem ze znalezieniem:
    > "- Dzien dobry, pan Iksińki?
    > - Nie, niema go w domu,
    > - Moje nazwisko, Zetciński, pan jest moze ojcem?
    > - Tak
    > - Jestem pracownikiem firmy XXX, Syn ma zaległości w banku, proszę mu
    > przekazać, aby się ze mną skonaktował, chcielibysmy wyjaśnić sprawę i
    > ewentualnie doradzić lub pomóc, jak z tej sytuacji wybrnąć....."

    Faktycznie, tak na samym początku napisałem. Niestety nie zauważyłeś jednej
    drobnej różnicy. Tamten przykład podałem jako rozmowy WINDYKATORA z FIRMY
    WINDYKACYJNEJ i twierdziłem, że informacja taka, nie łamię ustawy o OCHRONIE
    DANYCH OSOBOWYCH, bo tego dotyczyła tamta wymiana zdań (dla
    ułatwienia -"jestem pracownikime firmy XXX, a nie pracownikiem banku X).
    Zobacz mój kolejny post, w którym na pytanie o tajemnicy bankowej
    stwierdzam, że rodzicom nie trzeba podawać informacji o zaległoci.
    Następny przyklad rozmowy, dotyczył wizyty pracownika banku i ustawy o
    tajemnicy bankowej i tam też z uporem maniaka powtarzałem schemat rozmowy, w
    której w żadnym miejscu nie padła informacja o zaległości.

    > Właśnie, ja też proponuję.

    No to zabieraj się do roboty i czytaj uważnie.

    > Tak, widać to w cytacie, Panie Wszechmądry.

    ROTFL. Jak wyżej.

    > O, jest, jest. Jak powiesz komuś, że jesteś z banku Z i ja mam tam
    > zaległość, to łamiesz ją.

    Jeśli by tak było, mój bank miałby juz niezliczone sprawy w sądzie o
    złamanie ustawy o tajemnicy bankowej a ja dawno niemiałbym pracy. I uwierz
    mi, że takie skargi klientów wpływały, ale zostały uznane przez prawników
    jako bezzasadne.