  • Data: 2006-09-18 14:43:44
    Temat: Re: dług
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho wrote:

    > windykator. Ameryki nie odkryłeś. A czytając twoje dalsze wypociny, dalej
    > moszna twierdzić, że "wiesz, że gdzieś dzwonią, tylko nie wiesz w którym
    > kościele"

    "Moszna"? Czy ty mi składasz jakieś świńskie propozycje? ;->
    [ciach]

    > Przejedź się na plac Zamkowy, tam stoi taki Pan na kolumnie - powiedz mu "że
    > on tam nie stał"....

    No i widzisz, jak ładnie bajeczki opowiadać.

    > Co ma jedno do drugiego. Stwierdzilem fakt i g...o mnie to obchodzi, czy Ty
    > w to wierzysz czy nie.
    > Człowieku, niemasz bladego pojęcia o tym i próbujesz wmówić czytającym, że
    > jest inaczej. Skoro pracuję w tym banku i wiem, że BTE są sprzedawane dalej,
    > to dlaczego twierdzisz, że bajam?

    Jakoś nie przypominam sobie odnoszenia do handlu BTE. Masz chyba jakieś
    problemy z językiem polskim (i to zarówno przy czytaniu jak i pisaniu:
    "moszna", "niema"...)

    > Dalej się potwierdza nikła znajomość
    > tematu.....
    >
    > Dalsza dyskusja z Tobą, niema najmniejszego sensu.....

    To ty tak twierdzisz... Cóż, wolny kraj.